2013年11月18日 星期一

Update

好耐都無上來寫blog,真是唔太鐘意呢度既setting呀,可能太多花臣野(其實係我唔識用啦,哈哈)! 而家返多一星期工, 就開始放產假啦, 放前3後8啦, 其實好想前2後8, 不過都係唔好咁博啦!Take 埋AL就農歷新年後先返工啦!Yeah…… 亞囝都喜愛返學,習慣左校園生活,真係感恩可以煩小樣野! 同埋佢而家夜晚都習慣左會去姐姐房訓, 同用左差唔多個半月時間先肯呀,但係有時間唔中都會唔肯,有時我暗左佢訓先,姐姐再抱去佢間房。 細細既野都準備得8899, 係到時先再洗衫, 買尿相片和奶粉野。 第二胎…真係好似緊張過第一胎, 上次煮到埋來就食啦, 今次好驚好驚呀, 腦入邊浮現番上次陣痛時既場景和痛呀…好恐懼呀..大獲呀!好多人話會生得快d,但係又會痛d, 真是嗎? 送上36週既肥肚

17 則留言:

  1. 冇事喇嘛mama? 見到你再次寫blog真係放心哂^^
    放心, 呢個blog用用吓都幾user friendly, 慢慢學吓用la!~
    預祝生b順利 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係摸極都吾識用 都埋我最想用私有化function係無既 有 d野吾想太open咁

      刪除
  2. 嘩..話咁快就差唔多放產假, 時間過得真係快呀!!
    媽媽加油, 祝生產順利~

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes 而家放產假啦 我都希望順順利利呀

      刪除
  3. 不經不覺你第2件都準備生了...:D
    好奇問~~產假中間夾雜左D公眾假期(E.G. 1月1/新年)~係咪會補番咁多日俾你?

    回覆刪除
    回覆
    1. 產期夾雜既紅日公眾假都無得補呀

      刪除
  4. 好快生啦, 我呢家都有少少緊張唔知幾時生, 生時又點...呢家先33W...

    回覆刪除
  5. 我都好好好驚呀~~!!!!!成日都會諗起上次臨生痛到唔識呼吸......
    BTW...大家一齊加油呀!!!

    回覆刪除
  6. btw, 呢兩朝我都見到him him 同姐姐呢 ^^

    回覆刪除
  7. 見到您寫返BLOG我就安心喇! 我都唔係好慣, 不過好多BLOG友都可以在這裡集合返, 都好開心~
    放鬆D, 細B會鍚住媽咪您嘅~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最吾慣就是無得私有化 我又吾想全部open

      刪除