2014年4月18日 星期五

復活節精華

復活節精華 4日假做過咩呢? 第一日帶埋him約左舊同學飲茶,細佬hei就係屋企跟姐姐啦!飲完跟住去左燒錢樂園玩左陣,d錢真係燒得好快,唔鼓勵去咁多,嘻嘻….






第二日帶左him北上,去左錦繡中華民族民化村!係羅糊坐火車到華僑城站,半個鐘就到啦!不過今日好大個太陽伯伯,真是好熱好灑。到步亞囝見到呢個架空車就已經叫住要坐(閘外), 我地話入場先啦! 入到埋見到呢架火車又話要坐。我地周圍行入先啦,再食下野先! 跟住太灑,真係去坐呢個觀光火車,都幾爽既住係度走馬看花睇一次周圍景點。跟住同圍行,影下相都差唔多6點多。出到閘口,亞囝又見到架空車,又話好想好想坐呢個火車,咁就坐一轉啦! 男仔真係好鐘意交通工具

觀光火車



就是呢個火車,睇到唔想走






第三日星期日,姐姐放假,我地都係屋企休息下啦!

假期最後一日,我地去左西貢行下,夜晚去食海鮮! 細佬hei都是同姐姐留係屋企,慘豬呀,下次預埋你啦! 再食埋個甜品結束4日假期啦! 放左幾日假就最唔想返工啦

今個假期最正就是有時間睇左2套DVD,平時真係睇電視都沒有時間。不過好在而家都無咩電視好看,TTB來來去去都係個D人! 講番電影狂舞派,激戰, 激戰真是好正呀! 兩套都是為自己既理想去到好盡!

3 則留言:

  1. 燒錢樂園而家有咩機動遊戲, D錢燒得仲快呀, 哈哈!!

    回覆刪除
  2. Yoko, 小高都覺得係,我觀察過大部分的小男孩都愛交通工具,尤其係車車!^^

    回覆刪除
  3. 真慚愧, 我都未幫啲細路申請回鄉證添!!!

    回覆刪除