2014年5月22日 星期四

Cupcake

傻下傻下就做左母親3年啦,今年仲多左隻怪獸! 今日沒有做特別東東,忙忙碌碌又一日啦。
前一日既星期六參加左學校既cupcake製作,都幾好玩
份量幾多? 廚師一早已經量好哂,我地加埋一齊就無失手啦!
 
我地把一隻雞蛋,一碗漿 (學完都唔記得叫咩), 倒落d粉度攪混就是啦 跟住放入ji袋,ji入個糕模度,焗半小時
跟住ji d 有顏色既cream,再放上彩色糖粉 大成功啦…..應該話好難唔成功 呢個親子活動都幾ok,玩左兩小時! 
登登..出爐啦 一路玩..一路整..一路食

13 則留言:

  1. HimHim鐘意整嗎?HimHim b好乖又夠耐性,有次帶Ryan去整cupcake,佢隻豬仔根本無咩耐性....整左一陣已經喊走,吹漲!><

    回覆刪除
  2. 整得好靚wor!! him him 叻叻呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我地一齊整.如果佢自己整不敢想像

      刪除
  3. 学校有依个親子活動又幾好喎,要比$嗎?
    我公司今年第一次有整cupcake活動,真係幾好玩,等一仔大d,我都想同佢去報一起上堂学!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個學校活動要比錢呀, 差唔多$300
      係呀,都幾好玩,不過同個細既一齊要控制埋佢呀!

      刪除
    2. 我公司上次去旺角,同事話每人都二百幾!

      刪除
  4. 嘩,himhim整得好靚呀,可佞一齊整 cupcake ,真係好呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. himhim搗蛋就真呀!好驚佢整趺落地下呀!

      刪除
  5. 好開心,我也期望有一日可以同LITTLE L一齊去整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友大得好快,你好快就唔捨得佢既bb期

      刪除
  6. 可以同媽媽一齊整CUPCAKE, Him him 一定好開心~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. fung:係呀,有得出街佢已經好開心呀

      刪除