2014年8月23日 星期六

Gathering



我地幾位媽媽都係一早認識既113月媽媽,我地去左1位媽媽屋企gathering. 今次無帶細佬來啦!

佢地自己開餐啦, 個個都好快食完,因為要趕住玩啦! 我地媽媽呢邊就慢慢食,慢慢傾,佢有佢地玩,真爽呀!

不過him him就唔乖啦, 玩人地玩具仲整爛左,拿把槍一擲, 把槍分開左兩拆, 要鬧啦, 佢坐左係sofa唔出聲。人地插番好佢,但係都壞左啦!於是,佢又拿起把槍再擲,又一分為二。我都唔知佢咩心態?? 我叫佢講對吾住, 佢硬頸,點都唔肯講…….c我啦!真是勁唔好意思呀!

9 則留言:

  1. HimHim, 唔乖豬,其實唔小心整爛o野係好少事,只要誠心改過說對不起,爸媽也不會責怪的!:D 為什麼咁硬頸架!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日去左club house佢打人呀,可比佢激c啦

      刪除
  2. 遇到小朋友呢D情況相信做父母會有點尷尬~himhim 性格都幾硬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果HIMHIM持續落去咁抗拒細佬
      可能要考慮見下社工輔導之類?

      刪除
    2. 真係吾知呀,今朝又打細佬來呀!
      希望等細佬大小小有互動既時候一齊玩會好d

      刪除
  3. 真係幾硬頸噃.... 係咪受軟唔受硬???

    回覆刪除
  4. 下次試吓罰佢去冷靜角, 唔好理佢唔好睬佢. 睇吓會否好d?!

    回覆刪除