2014年9月1日 星期一

開學了


9月1開學了,踏入K1仔生涯!
好彩枚車都經呢邊@

升班了,有3個新老師。Him him開頭都吾慣,話掛住上年既MISS CHAN,不過好快都習慣了。





而家學校派左紙咭,我之前好小,近2零........教亞囝認字,佢識既中文字真係5隻手指都數得哂,我同佢都要下下苦工先得啦!
英文學Phonics,我細個都沒有學過,我都要跟住學。
睇書同以前一樣,每星期派一中一英文書返屋企睇,老師係學校問書。
中文書就隔個星期,一廣東話一國語,國語真是考起來,我中學都有學過既,簡單都ok既,有時聽到自己講都想笑。
功課暫時都係一星期一次,都係學劃線條。

4 則留言:

  1. 呢度係之前臨時住所? 好近我屋企... 個個星期五都會同老公行海濱長廊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,之前就是暫住呢度,原來你住呢邊。 我個時食完飯就會同亞囝去海濱個邊散步,好多人做運動,真係幾正

      刪除