2014年12月6日 星期六

迪欣湖

今日帶細佬出城呀,平時都係帶哥哥出街
做細真是無咁著數啦

我地唔係去迪迪尼
我地去隔離既迪欣湖郊遊一下查



呢個影相位當然要影返張啦!
細佬好鐘意坐車仔,周圍望,感覺好多野都好新鮮。



去到大草地,當然有BUBBLE TIME啦
哥哥輪輪盡盡, 支波波水成日俾佢倒瀉哂







我地租左單車, 踏左迪欣湖兩個圈

呢棵粉紅樹,報紙有報導過









跟住就去公園玩多一陣就回程啦!



帶兩個怪獸出外真係好累呀
不過,你快樂所以我快樂

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 個日同埋姐姐一齊去呀, 跟住再搵路人幫手先影到同老公既合照。

      刪除
  2. 嘩,原來 him him 好似你honey,而細佬就似你呀,一人似一個,so good ^^哈哈~~
    對呀,我之前帶一個出去玩都覺得累,不過果份開心真係可以cover 左果份累,值得的,嘻嘻~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,10個人10個都話him him似老公, ! 細佬就有一半人話似我,,,,一人似一個公平d啦,哈哈!!

      刪除
  3. himhim好似又大個左咁,好可愛呢 ~
    一家合照影得好好,難得兩位公子都有望鏡頭!^^

    回覆刪除
  4. 粉紅樹好靚呀! 我有時都會淨係帶哥哥出街架

    回覆刪除