2015年3月30日 星期一

好兄弟??

近排教仔教到好煩
人都變得無心機,無心情,氣餒和洩氣

好兄弟
佢地而家都一定吾係好兄弟呀
哥哥仍然是極度十級十分之吃醋
樣樣都要同細佬對著趕
細佬玩任何野都要去爭
點解要咁自私??
細佬未識反抗,成日都被哥哥攪到大叫大喊
我就真係成日燥底mode控制佢地

呢張一齊坐車仔, 真是十分珍貴難得


我常常諗生多個伴陪您玩陪您長大
點解要咁對細佬






近排哥哥吃醋情況好似好轉左小小啦,
 可能細佬大左識野左
同哥哥可以多d交流
對細佬都無咁反感啦

有一次, 細佬擲玩具
我輕輕打左細佬手板一下, 教佬吾可好擲玩具
哥哥突然回應: 吾好打細佬呀, 要慢慢教


再講返哥哥先
而家對住哥哥我常常都覺得好好好好氣餒和洩氣,覺得慢慢解釋和用愛心同佢講道理係教吾到佢, 衰d講就係吾聽教,左耳入右耳出。

有好多實例:
放工返去同佢做功課, 而家k1下學期每日要寫字。其實佢可以好快快手, 不過就成日都係度拖長來做,又或者係本功課度晝左d野上去, 總之就係吾專心做啦。

食飯又係, 食得好慢好慢, 成日含飯, 又時會開行開個位, 要係咁催佢住好食飯呀

每日刷牙時間, 佢就會話等一陣先, 佢知道刷完牙就要準備訓啦,所以成日都推.....要我叫佢n次先去。次次刷牙都要玩水, 有時件衫都濕哂。

訓前都會同佢睇下故事書, 佢都ok鐘意睇。到陪訓時, 佢就成日都攪來攪去吾願訓

出到街成日會掂呢樣掂個樣, 好似排cashier時有條帶圍住行, 成日都伸手要去攪

出街食飯就一定坐吾定, 食小小要走人, 因為我謝絕所有電子產品送飯

係屋企都會播下卡通電影, 好多時又係睇到吾想熄機, 要講數, 睇多5分鐘, 睇埋呢度.....

而家每事問, 有時問完我, 我答左佢, 佢吾認同我正確既答案, 真係吹脹呀

我對佢有軟, 軟功吾聽, 硬功鬧, 一時聽一時吾聽, 好過份咁蝦細佬會打, 但係事後又會再犯。
我真係吾知點對佢.......一路係咁challenge我底線

暫時諗到咁多麻煩野, 應該吾止咁小

所以真係俾亞囝攪到我........好煩呀...激c我啦


2 則留言:

  1. apple 咪一樣~ 真係terrible 3 ar!! 所以唔駛氣餒,加油呀!

    回覆刪除
  2. 唔好氣餒呀!小朋友細個, 慢慢來,大大下哥哥會明白也會愛惜細佬...
    但我好明白你的心情,天天如是,的確煩躁....Yoko 加油呀!

    回覆刪除