2015年11月17日 星期二

UpdaTE

很久都沒有update 啦!
仍然都是記掛住yahoo blog 時代呢, 以前個個星期都有update架。
識開既yahoo blog友仔好多沒有再寫blog lu,所以我都小寫了!





呢個11月忙於同細佬interview 幼稚園, 幾個星期六都有interview。
細佬係12月細b, 所以保險d報左n 同 k1 班,
暫時in 左兩間都係k1 確班, 不過都係凍過水啦,細佬仲未好識講野呀, 但係都無驚, 都盡量配合去做。仲有3場努力, 希望有一間會收留細佬啦。

總結k1 interview 內容:
都係問自己名
今日邊個陪你interview
考下顏色
物件大小
推下波, 推下車
配對手抓板
砌下lego
執好玩具, 肯吾肯交還玩具俾老師
再推好張chair


又講下哥哥先
眨下眼就k2, 返左兩個幾月啦。
今年轉左英普班, 每日都有兩樣功課, weekend都係得兩樣 ^.^
寫字有中, 英, 數, 輪住寫, 另外, 有中文, 數學, phonics exercise 輪住做。
我自己都無學過phonics, 好多時都會上網睇youtube學, 邊度有d自學網站會全面d呢??
哥哥phonic特別弱, 好多時問佢都吾記左d音.......其實, 洗否洗再特別出去學呢?

下年哥哥就要預備考小學, 咁細人仔就要面對社會既殘酷呀。
其實, 我都吾知點選擇條路好呀.....入到龍校當然好, 直上吾洗煩。
但係, 好多時要直資或私校先係龍校......
但係, 直資和私校既學費又好貴, 仲未計興趣班.......
兩個條數又好襟計........好煩呀......







11 則留言:

  1. 我都好少寫喇,黎都呢度好似冇晒朋友咁!

    回覆刪除
  2. 噢,keep 住寫啦,你仲有我呢個fans 啊~~^^
    雖然我都覺得google 冇yahoo 時咁熱鬧,不過有時睇番d 舊文,都好開心呢 ^^

    回覆刪除
  3. 我好掛住yahoo,來到這裡我好懶,不過我還會來探你的,我會出下post架,不過耐小小 hehe

    回覆刪除
  4. 我都有繼續寫,當寫比自己睇囉。。
    小朋友interview其實最辛苦係大人!!一齊努力啦

    回覆刪除
  5. 唔好停呀!仲有小高支持 ~ 我會睇架!^^

    回覆刪除
  6. 開心見到你的updates, keep 住寫啦!

    回覆刪除
  7. 加油呀!
    龍校貴,我地一定不會諗。見一仔現在喜歡返學,所以我會繼續揀d happy school 又唔會太谷的小學,大人小朋友都happy, Happy 係讀書的原動力啊!

    回覆刪除
  8. 我個女11月,細b, 唔拖唔水...
    到時1歲人仔可以識講咩丫..

    回覆刪除
  9. Yoko, 小高在此祝願你們一家在新一年更健康快樂 ~ Happy 2016 ~

    回覆刪除
  10. 我都係掛住yahoo blog, 但有時都會update 下而家呢個blog, 可以同班blog友keep contact 嘛!

    回覆刪除
  11. 係架!得閒講兩句都開心架

    回覆刪除