2013年12月13日 星期五

大肚照









之前影既大肚照,分享一下先 @week 32

9 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀 過多3個月就3歲,好似好耐 時間過得咁快呀

      刪除
  2. 我朝朝都見到你工人同仔仔咁濟, HAHA! 叫你工人過馬路唔好玩電話呀, HAHA.

    回覆刪除
    回覆
    1. 又咁岩既,吓她居然玩電話,係屋企好小見,咁過馬路有冇拖住亞囝呀?

      刪除
  3. 冇探你一排原來你已經生左第二個,恭喜哂!!
    之前你同嘅問題一樣,喺公司用唔到寫blog
    我朋友比左個portable 嘅chrome比我,我send比你就可以用嚟上網喇。
    如果你想要,留email比我吖,我可以send比你

    回覆刪除
  4. 好sweet!遲d可以再影多一輯有细佬的,更sweet sweet!

    回覆刪除