2013年12月18日 星期三

自拍大肚照回顧

係37,38,39週既時候都叫老公同我出去影下相,留倩影,哈哈.............

如無意外真是兩個夠數,正式要封肚啦!而家回味下先.........











6 則留言:

  1. 細佬出來了! 哥哥有無特別反應吖!

    回覆刪除
  2. 陀住BB都咁靚仲要keep得咁好,真令人羨慕!
    小高愈來愈肥...點算呀?><

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高,唔怕,有我陪你!依個冬天,我肥了十磅,一仔爸见我肚腩咁大,問係未我有左,佢都唔知>o<

      刪除
  3. Him B媽,去到尾声,你手脚依然咁苗條,好羡慕!^o^

    回覆刪除