2014年2月10日 星期一

回來了

放完產假, 放埋新年假, 今日上班了,細b剛好是兩個月大啦! 之前係屋企湊兩件真是好忙….所以都沒有時間寫blog,返到公司反而有小小私人時間!老闆睇到肯定想抄我啦,哈哈! 講下坐月, 好在請左個ee幫手煮早,午飯,煲下湯水,,吾係都攪唔掂我既飲食呀!姐姐唔會識煮,又要湊大既返學放學。我日日都用薑水沖身,個頭10日就忍唔住洗左,因成真係好痕好多頭皮好油好辛苦,仲油到好似出水咁,唔洗唔得。坐月我都係出過一次街,就是覆診。剛好坐月滿一個月,就是我同老公結婚5週年,到樓下食西餐慶祝!坐月期間,我負責湊細,姐姐湊大既。 先回憶下細b既成長先,頭個兩個星期都幾好湊呀,食飽就訓,訓飽就食。兩個星期開始清醒啦, 所以都幾扭計,成日要抱要有安全感, 3個鐘就食一次奶,夜奶就老公負責, 同埋頭個月我發現佢既視線會跟住我行,飲奶都是2-3安 細b而家兩個月啦,細b已經識食笑,同人玩咁呀,我同佢講野, 佢回答我”ee er er”,好似傾計咁, 哥哥個時都未識呀! 飲奶都是4-5安!

20 則留言:

  1. 番來就好! 祝開工順利!
    希望快d上軌道!湊兩個真唔易呀!
    如果我生第2個,都想請陪月呀,因工人姐姐同老公都唔識煮。
    現在陪月係未好貴?請問你今次個陪月每天做多少個鐘呀?又多少$一個鐘?
    Him B適應了做哥哥了嗎?
    記得post 下細佬既相啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個陪月是剛剛讀完課程沒有經驗,是99朋友介紹呀!
      佢都係負責煮兩餐,返5個鐘,$70/鐘!
      係喎,咁你係咪開工未?開得工來, 一仔3歲岩岩好啦!hehe

      刪除
    2. 生一仔果時果個陪月又係剛畢業了一排,但都幾好又平d,可能坐月食得好,所以現在身體比做女時少好多病痛呀!
      現在仍有和陪月聯絡,但我果時住舊屋(葵涌),而現在佢(住屯門)應貴了好多!
      你個陪月係住九龍區嗎?如果有需要,可以搵你介紹嗎?
      希望趕到做馬B啦,但又擔心今年年尾要同一仔 in K1。

      刪除
  2. Welcome Back!! Yoko
    唔好淨係得字, 快D POST 細B D 張啦

    回覆刪除
  3. Welcome back mama!!
    我嗰日見到你地一家三口.
    我諗就係你去慶祝嗰日, hehe ^^

    回覆刪除
  4. welcome back la! 放完產假返工, 重新投入工作都好嘅~ 記得自己在坐月期間, 真係天燻地暗, 完全唔知出面發生咩事。
    him b要d時間去適應細佬,遲吓佢就會知到有細佬陪玩的好處~
    湊兩個真係忙好多架, 如果你個姐姐幫到手就會好好多~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好忙沒有私人時間,希望快d識行就好好玩啦!

      刪除
    2. 兩個係好忙, 但時間會過得好快囉~ 細佬b亦都好快就識行, 到時兩兄弟一齊玩會好開心ge~

      刪除
  5. Yoko, 歡迎你 ~ 返番工會否不慣?快d分享多d細佬既靚相比我o也睇啦!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高好耐無見呀!
      係喎,你而家除了blogger.有冇第2個blog a?

      刪除
    2. Yoko, 你好呀!yup ~ 真係好耐無見啦!:D
      除了用開的 http://siugo-happysharing.blogspot.hk/ ,仲有o係dimcook和weshare度寫。http://www.dimcook.com/siugo/blog 及 http://www.weshare.hk/siugo。
      不過以blogspot為主!加油 ~ 慢慢會慣 ~

      刪除
  6. 長長假期再番工~如果是我一定勁唔想番XD

    回覆刪除
  7. 湊兩件好叻呀,好在有ee幫手呢,不過始終兩個人仔,真係唔簡單,叻叻呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 湊2個真是忙好多,希望細既快d識行就好玩好多呀,有排等呀

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. Welcome back....
    我都好耐冇上嚟探下你咯....
    近來好嗎???

    回覆刪除