2014年2月24日 星期一

又講下近況先

2 月份Him him轉左坐校車, 每朝送完佢坐校車,我就返工啦,他沒有不習慣,可能男仔都係鍾意玩車仔同坐車。因為,我屋企無支援,所以接放學都是姐姐湊埋細佬落樓接。好在而家天氣開始暖啦,都唔大問題。

食完lunch大仔就午睡,以前姐姐都可以午睡,不過而家無呢支歌仔唱,除非細佬都肯乖乖午睡啦! 以前放左工都可以係樓下shopping下先返家,而家放工都就雞咁腳,好在放5點半公司又近屋企,返到屋企都係6點幾,跟住就接手湊2件,姐姐就煮飯。好在姐姐做野都好快手,當然清潔度不是最好,我都明白既。而8,9點姐姐攪掂哂,9點幾就同him him一齊訓啦

!細佬b就我地自己湊。 而家星期六都會出下去,細佬留係屋企姐姐湊!星期日一定留係屋企,因為姐姐放假,呢日通常都好忙好忙….朝早會到樓下食個早餐,真係趕住食, 大既又坐唔定攪呢樣個樣,細既坐低又扭計,真是好”良背”。午餐買外買,呢排99放星期日夜晚會來煮飯,如果唔係都係食外買啦。

12 則留言:

  1. 大家依家都忙到gathering時間都冇啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我星期六都OK,不過無攪手無人提出,哈哈

      刪除
  2. 多謝分享!
    我諗依個將會係我將來生多一個會面對既相同情況!
    姐姐要帶麻個細既去接送大果個上學放學!
    星期日我個姐姐好彩肯隔住放,當然要補錢啦,但起碼間中都有星期日抖下。
    Him Him 肯跟姐姐瞓,真係乖!一仔仍跟我地瞓呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家星期日真是無得休息,好辛苦呀!
      我姐姐星期日要返教會, 同埋都明白佢都要抖下.

      刪除
  3. 家中多一個小朋友真係好易分身不暇,好在姐姐都幫到手。
    最近himhim幾好嗎?有冇幫手湊弟弟?:P

    回覆刪除
  4. 真係忙到甩碌呢!! 不過過多1年, 情況會好好多呢!! 加油啊.

    回覆刪除
  5. 咁您個姐姐在無支援下都幾叻喇!
    星期日大家都係兩個湊兩個,
    都係近近地食吓早餐去吓公園就算喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得姐姐好勁!
      我同老公星期日兩個湊兩個真是無時停

      刪除
  6. 其實我覺得出下街好過困獸鬥架.....一出左去, 一日既時間就好快過.....yeah !!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係出去行下好似時間易過DD!

      刪除