2014年6月9日 星期一

兄弟

講下himhim同細佬既感情先 其實,哥哥都仲係唔多鐘意細佬, 一來哥哥唔識同細佬玩啦,而himhim絕對唔會主睇下細佬,佢仲覺得細佬是來爭寵,而家成日講打細佬前,打細佬後

例子1:
老公放工返來話: 抱下細佬先
Him Him: 唔得, 抱我呀
老公: 抱細佬先啦
Him Him: 喊左出來

例子2:
我湊緊細佬
Him Him: 媽咪唔好湊細佬啦,陪我玩

例子3:
我話: 你再唔食飯, 我唔帶你出街,我帶細佬去
Him Him: 打細佬…(有時佢真係行左過去打佢)

例子4:
當him him好拽既時候,我就讚細佬乖
Him Him: 打細佬

例子5:
細佬係度玩搖鈴
Him him一手拿左去,唔比細佬,但係件玩具佢都唔會有興趣玩

例子6: 有時細佬隻手亂打到我, 佢就好大力捉開細佬隻手

例子7: 我叫佢鍚啖細佬,佢扮聽唔到,走開去

例子8:
我話等細佬大d一齊玩
Him Him: 唔一齊玩

例子9:
我: 兩兄弟影張相啦
Him Him: 吾同細佬影, 影我….跟住就企係前面擋住細佬

例子10: 我抱住細佬係梳化,我話細佬望住你坐車
Him him: 我唔俾細佬望, 跟住走左去啦
例子11: 最慘就係呢個啦
Him him: 我要擲細佬出街
我: 點擲? (我唔應該問呢個問題)
Him him: 做動作…就是抱起細佬向窗口擲
我: 好痛喎,會無左細佬
Him him: 好呀
真是真是激c我啦

我真係唔知點樣哥哥先會錫細佬,同佢解釋過係兄弟來呀,可能大個d,多d互動一齊玩,希望會好小小啦。我好多時都會理左哥哥先,細佬好多時都放左後搖搖椅推下佢就算,做細真是唔著數啦。

18 則留言:

  1. 真係好奇怪...身邊不少親戚都最少2件~真係好少聽到小朋友對另一個小朋友(bb)會有咁強烈反應....@__@"

    回覆刪除
    回覆
    1. 真是好強烈呀,等佢大大下慢慢接受啦

      刪除
  2. O.. 哥哥妒忌心咁強? 嘗試多D 以哥哥先吧! 俾佢知道你地錫佢多D, 佢應該會好D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都讚成Fanny 的提議!或者,買一件哥哥喜欢的玩具,話係细佬送的,話细佬好錫哥哥架!?

      刪除
    2. 有家...而家咩都以哥哥為先,返到去第一個實叫佢同鍚佢先呀!
      已經代細佬送左架大車比佢玩啦...可能要大小小先能明白啦!

      刪除
  3. 噢,「例子5: 細佬係度玩搖鈴 :Him him一手拿左去,唔比細佬,但係件玩具佢都唔會有興趣玩 」...巨龍堂兄依家成日都咁,巨龍玩咩佢就去搶....><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,搶完又放低唔玩,擺明就係唔俾佢玩!

      刪除
  4. 我有少少意見,希望要唔好介意我講,
    例子2:
    我湊緊細佬
    Him Him: 媽咪唔好湊細佬啦,陪我玩
    @@ 要好有耐心同佢講唔可以,因為細佬係BB,可以嘗試叫佢一齊幫手,求其叫佢拎吓紗巾之類,等佢覺得照顧細佬自己都有份!記得稱讚佢喎。如果佢肯幫手,攪亂檔都好,唔好話佢,要當講笑話整跌哂啲野喇。。

    例子3:
    我話: 你再唔食飯, 我唔帶你出街,我帶細佬去
    @@
    咁講只會令佢仲唔鍾意細佬。。。佢應該淨係聽到入耳嘅係 " 你帶細佬,唔帶佢"佢已經唔會諗咩原因

    例子4:
    當him him好拽既時候,我就讚細佬乖
    @@ 唔好咁直接比較,可以試吓講 "細佬乖, 不如你又好似咁乖"

    我啱啱寫咗篇小檬與B be,你參考吓,個個小朋友性格唔同,要慢慢揣摩
    以上係我小小意見,如果有唔啱,唔好見怪!
    加油~

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然唔介意,就是想同其他媽媽分享下,睇下可以點攪!
      而家明白啦,其實我開頭是想做出正面激勵佢,等佢做好d,改善自己,,點知原來換來是更加多既妒忌,做成反效果! 我都唔應該將佢地做比較了,要上試下改下方法,而家唔好再係佢面前讚細佬先啦。

      刪除
  5. Yoko, 早上好!近來好嗎?呢排小高好懶呢 ~
    um...其實我都覺得,盡可能話小朋友的時候不要另作比較,始終每個小朋友的都係獨立,如果因為一個不乖,大人就讚賞另一個或用來比較,當中的一位只會愈來愈不喜歡另一個他。
    尤其himhim年紀還小,根本未識分什麼叫兄弟,相反o係呢個時候,父母應多關懷哥哥,讓他知道爸媽關心他,再慢慢教導他愛鍚細佬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高,明白了,而家唔好再將佢地比較,himhim只係越是反感。
      其實,好多時都錫左同照顧左哥哥先,細佬好多時放左係high chair自已玩,又覺得對細佬唔住。

      刪除
  6. 其實或者吾好咁話'你吾乖,我同細佬玩'等等,可能佢就係覺得你地比哂所有attention所以吾中意and反感,或者叫哥哥幫下手,例如拎片片呀等,令佢覺得細佬係BB要照顧,哥哥係大個人要一齊幫手照顧BB。 希望哥哥快D錫錫細佬啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,而家都唔同佢講負面野,成日同佢講細佬好錫你家,大個d識行可以一齊玩啦!

      刪除
  7. wow, 哥哥真係唔多鍾意細佬咁~~~

    你試下盡量做少d比較, 好似避免講哥哥曳, 細佬乖呢d, 因為佢本來對細佬印像已經唔好, 咁比較只會加強佢呢個感覺!!! 我諗試下抱細佬鍚下哥哥, 話細佬好鍾意哥哥之類, 講多d希望好d啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都唔再把佢地做比較,唔再講邊個乖同曳...
      而家成日不斷同佢講細佬好鍚你,好想同你一齊玩呀,不過而家仲唔識,,同埋話今次去旅行都無帶細佬去,幾錫你呀!
      希望哥哥慢慢會鐘意細佬啦!

      刪除
  8. Him Him 既反應又真係好大喎....
    好似以上既朋友仔所講, 可以注意下自己既說話, 少一啲比較, 多一啲叫佢幫下手, 佢 "係咁二" 幫到少少都讚到佢不得了... 希望可以鼓勵到佢正面啲看待細路....
    另外, 純純個人感覺.... 我覺得爸爸既角色可以加強番多少少, 感覺上爸爸好似唔多參與 (可能佢工作忙).... 但我覺得可以比啲role 爸爸, 例如帶下兩個小朋友玩下, 一齊睇下書... 你又可以relax 一陣.... 比自己既情緒可以渲洩... 咁先更有力量長期作戰.... 自己單打獨鬥, 好快攰架!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,老公近來都是比較忙,又有新project攪,工作有壓力,平日返到屋企都成11點啦,大個隻就訓左。星期六都會帶哥哥出街,細佬十成都係屋企姐姐湊。星期日姐姐休息,我地通常都係屋企休息下,帶兩件出街真係攪唔掂,哥哥食野好麻煩,又通處跑同攪,通常都是到樓下走走又一日。遲下要搬屋,又遇到阻滯,呢d就等老公煩啦!

      刪除
    2. 要搬屋呀??? 附近嗎???

      刪除