2014年7月10日 星期四

Day 1 Singapore Family Trip

出發啦…..真是好耐好耐好耐好耐沒有去旅行啦,而今次去旅行都要帶埋him him,所以是親子遊呀!



樓下有機場巴士好方便,差唔多9:00到機場check in啦! 





香港到星加坡機程差不多要4小時, 買左本貼紙書俾亞囝打發下啦, 不過佢係機上攪左成4個鐘都唔肯訓, 又要睇住佢,你知…..小朋友真係好難坐得定呀, 成日都唔小心踼到前面哥哥仔,真係唔好意思呀。

 3:30就到達星加坡樟宜機場啦, 係星加坡過境都要填張入境紙, 填漏左幾格,關員又要人重真排過! 攪攪下用左20分鐘啦,快快手就拿埋行理就去買Ez link 旅遊咭 (類似百達通),方便坐地鐵同巴士, 超市都用得。

坐左30分鐘地鐵就到我地間酒店Carltron City Singapore,酒店是市中心,出地鐵行3分鐘就到,好方便。對面仲有24小超市,仲有個熟食中心。步行去牛車水個邊大概10-15分鐘就到啦! 5點就到酒度check in, 放低行理, 就出發去牛車水個邊啦! 牛車水個邊有個唐城坊 China Town Point,個度有間叫天宇旅行社, 買當地既門票平好多呀。 同埋去找換店換埋錢, 諗住會平,,,,點知仲差過香港過rate,下次都係香港換定啦! 


要快快手去我地既景點啦


第一站 我地去左魚尾獅, 呢個招牌景一定要來啦,我地係Raffles Place落車,行10分鐘就到啦! 可影附近摩天輪,金沙酒店,榴槤地標 





指定動作


嘖完水,要飲手補下啦




 之後, 就後搵食啦! 去左金沙商場FOOD Master, 因為有黃亞細肉骨茶

啦沙, 仲有個魚旦粉是him him


來個甜品cool下



第二站 去附近既濱海灣花園睇過樹,, 其實係金沙商場隔離,不過唔係好識行,又俾人老點再老點., 攪到行來行去…..到最後都行唔到主景個邊, 行到側邊又幾棵光樹影下就算啦,如果再行入d個公園,我估要成20-30分鐘, 所以我都放棄啦。






11 則留言:

  1. 細老不在身邊哥哥會不會玩得特別開心?!

    回覆刪除
  2. 我期待佢地兩個大個一齊去旅行呀!!!!

    回覆刪除
  3. 親子遊選新加坡真係不錯之選,家下新加坡多嘢睇又多嘢玩,無N年前咁悶!
    Himhim第一次出國興奮嗎?乖唔乖先?^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, singapore多左好多樂園岩哂小朋友!
      謙仔唔乖呀..越來越頑皮

      刪除
  4. 咁 himhim 咪好開心嚕? 可以獨擺你地,heehee^^
    不過細佬咁細,只帶him him都o岩啊,兩個真係好難攪 ^^
    繼續 share 啊,等睇更多喔 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. himhim 真係玩得好開心, 諗緊下年去邊好呢!

      刪除
  5. 真係好開心呢可以一齊去旅行~

    回覆刪除