2014年11月16日 星期日

甜牙牙


今個星期日去左影家庭照, 行程好緊密呀!
影完之後去左tst影下燈飾, 跟住晚上就去飲啦!
其間,我地去左The one甜牙牙食甜品爽下先,排隊排左15分鐘
第一次食甜牙牙,我地點左朱古力窩夫疊層層雪雪堡



我家都是朱古力迷, 見到都心動啦,呢個矛得輸啦,仲有3球雪糕, 真是滿足哂我呀......
食完很幸福的感覺!

今晚係老公亞哥大婚之日呀, 他們想簡單一點,所以只係圍內親戚食飯,當晚進行埋簡單而隆重律師證婚儀式, 我有個大嫂啦!!
祝你地百年好合, 永結同心!
快d生個b女比我玩啦

4 則留言:

  1. 嘩,"食完很幸福的感覺!" 我都好想有呢個感覺啊,仲要等等等呢.......

    回覆刪除
  2. 嘩!呢個甜品好吸引呢 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,小高! 不過,我覺得你都識整啦!

      刪除