2014年11月28日 星期五

抺茶館

對於哥哥來講星期五真是Happy Friday
我放工後就會接他出沙田行下,無咁悶第2日又吾洗返學。
暫時沒有細佬份

而家你就識笑





我既魚生飯呀
另外,仲有個飯無影到
因為,已經比哥哥激到嘔電........

次次出到街都唔肯飯
食左幾啖就吾食
又吾專心,周圍望,周圍攪
行落地周圍行
我真係好驚帶佢出街食飯,失禮到.....
我忍吾住要開火....xxxyyyyzzzzz
跟住就喊啦
真係無佢乎
唉.......
可以點對付佢??
我決定左今個星期要五要罰佢吾帶佢出來
我已經比左好多次機會你, 你都吾改否知錯
我要帶細佬出來



吾理佢食埋個甜品先

綠茶紅豆西米露,正呀




杯飲品綠茶雪糕d綠茶就苦左小小

2 則留言:

  1. 呢間我都食過兩次...唔錯唔錯~

    回覆刪除
  2. himhim哥哥真係笑得好甜好開心喎!有得跟媽媽周圍食 YEAH ~

    回覆刪除