2013年10月11日 星期五

私家產檢@31Week

今日可以見到細細baby
成個月無見啦
不過醫生說都是細碼bb 因為比實際週數細兩週 唉都無計食多又超標 所以都係增吾到磅 到底食咩可以多食又長胎又吾高血糖呀 我都想知呀。
而家31週啦 估計磅數係3磅幾
細細你一定要足月先好出來呀 聽聽話話呀 你有5磅半我都收貨啦
跟住同老公拍拖,去左pokka開餐

8 則留言:

  1. 大肚婆可以日日食蛋+全脂奶,因幫助長胎!
    但你有糖尿,我唔知係未都可以咁食呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋可以,要食多d蛋先得...
      我唔飲得全脂奶,只係飲得脫脂奶

      刪除
  2. 仲MUD咁想個B咁巨? 生左出黎谷番肥個B XD
    我媽話我當年出世都係得4磅幾~宜家一樣肥c大隻XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係想生巨b呀,我要求有5.5磅我都收貨呀,對而家既人來講是瘦b!
      你個時4磅幾,真是睇唔出呀,哈哈

      刪除
  3. 放心~細細一定聽媽咪話,等到足月至出嚟見大家

    回覆刪除
  4. 食花膠, 一星期食2-3次, 助長胎, BB出世後硬淨, 媽媽又不會肥, 試下啦.

    回覆刪除
  5. Yoko你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊香港遊山玩水好去處,讓大家分享不同生活體驗

    你的文章切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載你網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建構一個屬於香港人的講玩講生活平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結全港好玩之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    回覆刪除