2013年10月3日 星期四

Week 30 啦

今個星期進入30週啦,時間好慢長…….我戒口戒得好辛苦呀,常常活在肚餓中呀! 有邊個可憐我呀???出街食真是好易爆標,我試過食譚仔米線,食完行左個半鐘,都成8點,好得人驚呀。我而家食野只可以半飽…打散5餐食,但係都唔飽呀…哭呀我自己都覺得而家進入後期,我既胰島素完全不中用,食唔多散左步都會有6.5度, 之前應該係低d……真是OMG 雖然係咁,我都唔想你咁快出來,驚到時好混亂呀。

 今日返威記覆診,都係例行檢查和見營養師,糖尿姑娘和醫生。暫時都OK,下次唔洗再見見營養師, 糖尿姑娘, 自己KEEP住吉手指,有高先再約見, 產後6星期一定要再做糖水測試,睇下正常番未呀!到目前我重左6.5磅啦,唔知到生會重幾多呢?我估生完之後會勁肥,事關忍口戒口左咁耐。 Bb野完全未買過, 因為衫, bb車, 浴盤, 消毒奶樽機, 尿片墊可用回舊‧ 其實,要買既野應該都唔多, 奶樽, 棉花球, 紗巾, 沖涼洗頭用品等

17 則留言:

  1. 最緊要生完冇事, 最怕生完都有糖尿仲煩呀 (冇得斷尾呀) , 而家好好keep住啦!!!!
    加油!!!! 時間話咁快過喇!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都真係希望生完無事,不過姑娘講我年老後有糖尿既機會其實係好高呀,慘

      刪除
  2. 而家先知你有o左, 仲要係30周!!!! 加油呀!!! 重6.5磅咁少, 唔怕啦, 生完好快瘦番!!! so good you find my blog, let's keep in touch!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我坐月一定勁肥呀,唔洗再忍口呀!

      刪除
  3. 重左6.5磅,實好快瘦返啦...
    我而家27週都重左12磅啦...唉~~~

    回覆刪除
  4. 為了bb,加油呀!
    重了6.5磅,唔係好多,好快keep番!
    希望生完后,健康回復正常!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我坐月一定會反彈勁肥呀,因為唔洗再忍口呀!
      我都希望生完後無事呀!

      刪除