2013年10月7日 星期一

不要開心得太早

退步 有時讚既野,真係唔好講得咁快….. 讚左亞囝頭兩個星期返學無喊,點知第3個星期返3小時..即刻唔習慣 第3個星期第一日,係學校賴左vv, 自個日起就話唔鐘意返學啦…… 可能係怕唔熟既人帶佢去vv,所以急都唔出聲….. 賴左 自個日佢就唔鐘意返學,問極佢都係答唔鐘意返學,唔鐘意老師,唔鐘意同學仔 姐姐講比我聽,去到學校門口, 佢就已經喊住拖住佢唔好放手…… 呢幾日都係咁,今日換衫佢見到校服都唔肯著呀,我同姐姐夾手夾腳同佢換衫拖佢出門口…..由出門口喊到上車 其實,我估最大問題就係佢唔識同小朋友玩,因為平時好小同小朋友玩,去到公園我成日鼓勵佢交朋友,佢都唔肯,有次有個小朋友拖下佢,佢都會喊,返到學校見到咁多小朋友一齊,應該最唔適應呢點! 近來皮性又怪怪的, 就是要指定某人做某樣野……..唔熟既人唔可以埋到身, 就算成日見到99,佢都唔鍾意比佢抱,仲叫佢走。老師有日同打電話同我講,有日him him倒瀉左水,整濕左外套,老師同佢換,佢唔肯跟住就喊啦…. 希望亞囝可以快快適應過來啦,最希望可以同小朋友交流交流

16 則留言:

  1. 我地相約一齊落公園玩吓la! 等佢熟悉吓陌生人la!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,我星期六都會帶佢落去呀,不過有時又要就佢午睡時間

      刪除
  2. 睇黎要帶佢去公園玩多d..等佢識多d朋友仔, 唔好驚人先得啵~

    回覆刪除
  3. 連你99呢d咁親ge人都埋唔到身都真係幾頭痕@_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇來佢似唔鏗意99多d啦!
      99一來到要關門....

      刪除
  4. 睇到我都好擔心呢,有d小朋友既心靈好脆弱....現在him him返學有改善嗎?
    返學唔穿片的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個星期好左好多啦,無再喊啦!
      送佢上車又笑返啦!
      而家,返學無穿片啦...暫時未有失手!

      刪除
    2. 咁就安心啦!
      希望him him継续开开心心返学!

      刪除
  5. Hello! 您好嗎?
    點解依家嘅小朋友會咁?
    Sheldon最近又係咁d性格好怪。又係指定要某人做某樣野, 一定要佢叫嗰個做, 其他人做咗都唔得~ 如果唔係就狂喊, 喊到達到要求為止。

    回覆刪除
    回覆
    1. emily好耐無見呀!Sheldon又係咁,唔同小朋友既成長,一期期會係咁樣...跟住大個左又變呀....真係一樣呀"如果唔係就狂喊, 喊到達到要求為止'

      刪除
    2. 我知吖, 我已經set咗public, 都有fd話睇唔到~我唔係好識點整 ?

      刪除
  6. 其實到真正適應哂番學, 應該都要三個月架,
    期間會好反覆..... 比多啲耐性, 加油!!!!

    回覆刪除
  7. 明白你超忙,但都想問一問你如下:
    我地幾個blog媽媽打算買巧虎教材,請先參考以下肚B媽的介紹,如果你有興趣,請在fb add 我(Annie Lau, lauywa@yahoo.com)啦!?
    http://cathy-mama.blogspot.hk/2014/01/benesse.html?m=1

    回覆刪除