2013年9月27日 星期五

好煩既囝

今個星期謙b返學返兩個鐘啦,返9點我可以同him b一齊出面口送佢上車,之後我就坐車返工啦!每次見佢等車個樣都好期待,我每日問佢鐘唔鐘意返學,佢都話鐘意,睇來佢都返得幾開心,佢咁快適應到都係我以料之外,因為佢係比較被動同怕羞個類。希望下星期返3個鐘都ok,咁就安落哂啦! 午睡條片,出街vv片都戒左,仲欠屎片 近來亞囝好麻煩,好跟老公咩都要老公做, 例如飲水要指定老公去拿,如果我去拿,佢就會喊,我真係好唔明白。拿玩具要老公幫手,我唔可以幫手,一定指定某人做某樣野,如果唔跟就大喊…唔知點攪呀! 呢幾日都可以叫佢跟姐姐訓熟習下,佢點都肯呀…又係喊…好煩呀!點解我個囝咁煩家

7 則留言:

  1. 可能只係過渡期, 又或者係佢知你有BB 呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望是過度期啦!
      佢知有細佬來臨,但係成日話唔鍾意呀

      刪除
  2. 係咪d仔都係愈大愈跟老豆呀~我表姐個仔(3歲)又係好搞笑~明明個老豆成日兇佢(半個嚴父)~但係都鐘意跟住老豆

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,老公打佢,兇佢,都係咁鐘意跟佢既!

      刪除
  3. 因為你有個細吖ma ~ ~ ~
    同埋兩歲幾既人仔, 乜都鐘意話事.... 冇乜所謂既, 就下佢, 佢要老公拎, 就比老公拎.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕就得太多會變本加厲,佢情緒又不受控制,點算呀!

      刪除
  4. 睇嗰樣野緊唔緊要囉....
    我地原則, 冇乜相干既, e.g. 指示你做乜做乜..... --> 咪聽下佢囉.... (佢地可以在當中建立自我)
    如果係有危險性既, 不容許既行為, e.g. 唔比你拖住過馬路, 打人, --> 就立即阻止, 佢喊, 由佢喊.... 你解釋完就得了....

    不停keep住咁做..... 比佢慢慢知道你地既原則和底線.....

    回覆刪除