2013年9月5日 星期四

產檢@week 26

要寫返細細先得 9月5號去左威記產檢 例行檢查,見營養帥,血糖姑娘,見醫生 我重左4磅 近來血糖度數高左,都有唔小次過左7呀, 姑娘話再係咁捉我入醫院食餐呀 佢話二十幾週都管理到咁,三十幾週時你點算 (週數越後血糖指數應會越高) 唉..咁樣c得啦…..肚餓都唔敢食呀,又口淡淡, 食來食去都係個幾味…嗚嗚好慘呀…點解點解…..無得解…. 我只好再乖d,忍………. 而家”吉’手指等結果既時候,就好似等放榜咁,睇下成績點呀,但係呢個分數就越高就越唔好呀! 9月6號去左私家產檢 成個月無見baby啦!一齊正常,岩週數,跟住就去埋落訂金! 醫生都係叫我注意飲食 我而家lunch食完飯都行半小時, 係夜晚懶左d

3 則留言:

  1. 大肚婆唔好餓親呀! 不過估唔到血糖高原來要入廠架@@

    回覆刪除
  2. 咁快26WK了...你今胎唔喺PWH生呀? 咁你去邊度生呀?!

    回覆刪除