2013年9月19日 星期四

中秋節快樂

呢度食左我篇POST,又要再打過 用唔慣呢度, 攪到唔多想寫BLOG LA! 係公司又用唔到HTML打,出POST所要字都推埋一齊,好難睇呀. 係屋企絕對無時間再打BLOG啦 中秋節正日, 我放早半日 夜晚出左去沙田同99和大伯做節,又係去食上海野, 等位等左成個幾鐘,行住等。 之後, 去左城門河玩燈籠,賞月。99可放埋貓貓狗狗散步,亞囝拿住燈籠行咁走,玩到12點走人, 訓得來都成點鐘啦。 翌日我地去左馬安鞍山公園和室內運動場玩下。 星期六我同朋友出左TST, 同朋友食生日飯 星期日我地去左沙田行宜家,亞囝好鐘意行,次次去到都周圍走,仲周圍攪 我地想買子母床,謙謙係時候要開始過姐姐房個邊訓啦! 睇中左實惠個張, 但係大左小小, 改細就要訂做貴2千, 細左又貴左感覺唔抵呀! 可能買張床舖舖地算, 但係會唔會太好,驚小朋友吸地氣呢?

8 則留言:

  1. 吓~ 好慘wor喺公司冇得打blog. 我都係喺公司打咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 用"撰寫"先係公司寫到呀, 但係字就成段過好難睇呀!

      刪除
  2. Yoko, 你幾好嗎?唉...到依家都仲未用得慣blogspot,我應該唔會用得耐...
    希望搵到地方搬啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係好鐘意呢度呀,好難用咁呀!
      不過好多blog友仔都搬過來呢度!

      刪除
    2. 我都睇極都唔知點用, 所以開都冇開呀.....
      我諗, 我都應該唔再寫卜了..... FB 見啦!!!!

      刪除
  3. 少少啦..... 但係真係唔識用..... = ='''

    回覆刪除
  4. 可否写係email 草稿里,最后才抄番去blog里?

    回覆刪除