2013年9月9日 星期一

上學的第一週

今個老公星期帶亞囝返學, 每日一小時! 有老公陪住, 亞囝唔係好驚呀,問佢鐘唔鐘意返學, 佢都話鐘意! 而且, 已經記得有邊3個老師

每日都係學下唱歌,群體活動,食茶點,做下手工 來緊呢個星期就要自己上課一小時啦,唔知可以適應到嗎?

新工人已經來左,做野快手,爽左好多啦,亞囝都無特別唔慣。Good!

10 則留言:

  1. 頭先喺屋企樓下撞到你呀, 不過...你直行直過, HAHA!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,今朝...我都覺得好似你,但是唔肯定,
      今朝我成個傻婆咁,買完飽就送亞仔返學呀!

      刪除
    2. haha1 原來你都見到我!! 我每朝都好似個入傻婆咁旳.
      頭未乾就返工, haha!

      刪除
    3. 見到覺得似你, 但唔敢肯定呀!
      我想問點樣可以加番張profile相? 我搵極都搵唔到地方加呀!
      呢度好難用呀!

      刪除
  2. 鍾意返學真係乖仔,我諗間學校啲老師都應該幾好

    回覆刪除
  3. Yoko, 太好了HimHim適應返學,可以接觸多d新朋友仔了,祝有個愉快學年!

    回覆刪除
  4. 我有無記錯~你再之前的舊工人姐姐不是話会返来幫手嗎?

    回覆刪除