2013年9月4日 星期三

開學了

真係用唔慣呢度呀! 唔知點我用唔到撰寫模式,一定要我用HTML格色? 有無人知點解呀? 亞囝今個星期返左兩日迎新日,每次返一個鐘,呢兩日都係老公帶呀。 老公回報: 老師講故事時,唔得專心, 仲企左上張鄧上面。 要一個跟一個排隊既時候,亞囝周圍走,呢樣真係比較小訓練。 要跟家長拖住手,亞仔又係唔比拖,一向都唔肯俾我地拖住,睇來以後都係要監粗來啦! 呢兩日都係睇下學校環境,唱下welcome song,講故事, 做下手作仔,食下茶點,唱goodbye song就完啦! 下星期正式開學, 頭一星期都可以家長陪, 每日一小時! 跟住第二個星期都係每日一小時,無家長陪 如事者,第三星期開始返兩小時, 第四星期就返三小時啦! 咁細人仔就開始留學生捱!

8 則留言:

  1. 之前gen都係咁, 你可以問吓佢wor.

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽到講我呀!!! 係呀。。我喺公司都唔得,得高人指點話IE太舊,但已經IE8架喇,都唔得,好似話chorome 就得,不過公司唔比download,而家問緊啲portable 嘅USB可以有chorme嘅,就應該得,不過未等到答案,我而家唯有用手機upload相,返屋企有時間先執位,冇就算,所以我覺得自己求其咗。。。
      有好消息再通知你

      刪除
  2. 相信仔仔會好快適應到, 不用太擔心

    回覆刪除
  3. 我寫到,但啲格式錯到九彩,成日都要執HTML。超難執……
    寫到冇晒心機!

    回覆刪除